Service Desk
{"xsrfToken":"a5c792af-ee3a-4d44-988c-1c47ec791867_1d1fe6eca466ad197d971556ff7b2adc83821145_lout","branding":{"id":"1","key":"hm","name":"IT podpora","portalBaseUrl ...
JIRA Asset Management - SlideShare
Protože když jde počítač do servisu, určitě se hodí znát jeho historii; kolikrát tam a s čím tam byl, v jakém je stavu, nebo co má za HW. Nebo kdo ho vlastní. Tohle všechno najdete v JIRA. Zleva doprava vidíme, jak zákazník zadal ticket, z toho nám v
Máte ve firmě ticket system? -
Já se snažím protlačit ticket systém, ale nikomu se tickety vytvářet nechtějí. V praxi to pak vypadá tak, že na nás jako na IT každej pokřikuje nějaký problém na chodbě a při porádách se hádáme proč to není udělané nebo jak je to udělané. Jak to chod
Máte ve firmě ticket system?
Dnes je JIRA v kurze a nasadzuje sa aj tam, kde existuju lepsie riesenia a to podla mna sposobuje tie negativne reakcie. Samozrejme da sa to prezentovat aj normalnejsim sposobom ako nadavanim. Helpdesk/IT support je jedno z nasadeni, kde podla mna JI
Integrace Freshdesk | Integromat
Freshdesk je online software zákaznické podpory, který vám umožní chytře automatizovat opakující se úkoly v helpdesku a zefektivnit vaši práci. Intuitivní, funkčně bohatě vybavený a cenově dostupný software pro zákaznickou podporu; Sledování všech ko